مقاله: امکان تحصیل آنلاین دانشجویان بین المللی از خارج از کشور و دریافت مجوز کار در کانادا

به گزارش مجله نایس پاتوق، طبق آمار کانادا، یک چهارم ثبت نام های جدید در دانشگاه های کانادا مختص به دانشجویان بین المللی بوده در حالی که در کالج ها، دانشجویان خارجی بیش از 16 درصد دانشجویان جدید را تشکیل می دهند.

مقاله: امکان تحصیل آنلاین دانشجویان بین المللی از خارج از کشور و دریافت مجوز کار در کانادا

با این حال، یادگیری از راه دور و زمان صرف شده برای تحصیل در خارج از کانادا، به حساب نمی آید. منطق این است که دانشجویان برای آماده سازی خود برای بازار کار کانادا در طول تحصیل باید در کانادا سازگار شوند.

سال گذشته، در پاسخ به موج اول COVID-19، اتاوا تصمیم گرفت به دانشجویان بین المللی اجازه دهد تا حتی نیمی از برنامه خود را به وسیله آموزش از راه دور تکمیل نمایند. در ابتدا این فقط مختص به کسانی بود که در برنامه های مجازی بهار، تابستان یا پاییز گذشته و ترم زمستان که به تازگی آغاز شده است شرکت نموده بودند.

دانشجویان بین المللی سه تا چهار برابر بیشتر از دانشجویان کانادایی شهریه می دهند و این موضوع باعث بازگرداندن اقتصاد کانادا پس از COVID-19 خواهد بود.

برنامه آموزشی بین المللی کانادا، به طور پیش فرض به خط مشی اقامت دائم احتمالی این کشور تبدیل شده است. در سال 2019، بیش از 58000 فارغ التحصیل با موفقیت درخواست مهاجرت دائمی کردند.

منبع مقاله: امکان تحصیل آنلاین دانشجویان بین المللی از خارج از کشور و دریافت مجوز کار در کانادا

انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1447

به "مقاله: امکان تحصیل آنلاین دانشجویان بین المللی از خارج از کشور و دریافت مجوز کار در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: امکان تحصیل آنلاین دانشجویان بین المللی از خارج از کشور و دریافت مجوز کار در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید