لاستیک کامیون ها باید با قیمت 4 میلیون تومان توزیع گردد

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، محمد اسلامی در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل و رانندگان گفت: در بخش حمل و نقل بار، ما ظرفیت و بازار به اندازه کافی داریم اما قدرت کارآمد لجستیکی نداریم. بنابراین نیازمند تحول اساسی هستیم. ما در دوره جدید دولتی فکر نمی کنیم بلکه به کار و مسئولیتی که به عهده ما است فکر می کنیم.

لاستیک کامیون ها باید با قیمت 4 میلیون تومان توزیع گردد

وی اضافه نمود: از این پس اینکه عده ای در اتاق دربسته بخشنامه صادر نمایند، تعطیل می گردد. باید ببینیم احتیاج امروز ما چیست؟ سازماندهی جدید در حوزه حمل و نقل جاده ای ایجاد خواهیم کرد و ارتقای کیفیت راهها در اولویت برنامه های ما قرار گرفته است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه هوشمندسازی حمل و نقل جاده ای از اهمیت بالایی برخوردار است، یادآور شد: برخی فکر می نمایند هوشمندسازی حمل و نقل به معنی نصب دوربین های ثبت تخلف است در حالی که سیستم هوشمند ناوگان برای افزایش راندمان، ارتقای ایمنی، شناسایی گلوگاهها، افزایش نرخ بازدهی و کاهش تلفات جاده ای موثر است.

اسلامی با تاکید بر اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای ضرورت دارد، یادآور شد: اما نباید شتابزده ناوگانی وارد کشور گردد که با سلیقه رانندگان مغایر باشد.

وی با تاکید بر اینکه پایانه های بار باید برای همه رانندگان به یک میزان قابل سرویس دهی باشد اضافه نمود: کمیته راهبری و مشورتی در سازمان راهداری با حضور نمایندگان تشکل ها ایجاد می گردد تا به طور شایسته به وضعیت رانندگان رسیدگی نمایند.

اسلامی اعلام کرد: یکی از مسائل ما در بخش ناوگان، فقدان کامیون های یخچالدار استاندارد حمل محصولات کشاورزی است.

وزیر راه با اشاره به اختصاص ارز 4200 تومانی برای واردات لاستیک ادامه داد: با توجه به اینکه ارز دولتی برای لاستیک اختصاص می یابد این محصول باید به قیمت 4 میلیون تومان به دست رانندگان برسد. همچنین اگر وارد نماینده ای با ارز بالاتر لاستیک وارد کرد مابه التفاوت آن با ارز 4200 تومانی به وارد نمایندگان عودت داده می گردد.

وی همچنین درباره کارت سوخت کامیون هایی که بدون حمل کالا سوختگیری می نمایند نیز گفت: کارت سوخت کامیونهایی که بدون پیمایش و حمل کالا اقدام به سوختگیری می نمایند باطل می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 118

به "لاستیک کامیون ها باید با قیمت 4 میلیون تومان توزیع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاستیک کامیون ها باید با قیمت 4 میلیون تومان توزیع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید