قضاوت در لیگ کشتی حساسیت بالایی دارد، دقت فراوان در چیدمان داوران

به گزارش مجله نایس پاتوق، ناصر فروتن در آستانه شروع رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی کشور به خبرنگاران گفت: خوشبختانه هماهنگی های لازم برای قضاوت دیدارهای لیگ انجام شده و ما با توجه به عملکرد و رزومه داوران در طول قضاوت های یکسال اخیرشان، بهترین ها را برای لیگ برتر انتخاب کردیم.

قضاوت در لیگ کشتی حساسیت بالایی دارد، دقت فراوان در چیدمان داوران

وی توضیح داد: قضاوت در رقابتهای لیگ کشتی تفاوت های فراوانی با دیگر مسابقات دارد، چراکه اسپنسرهای اقتصادی و همچنین تیم های استانی با توجه به هزینه های حضور در لیگ، حساسیت زیادی برای کسب نتیجه دارند و کوچکترین اشتباه در قضاوت این پیکارها می تواند بسیار تاثیرگذار و حاشیه ساز باشد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی ادامه داد: به همین دلیل با توجه به حساسیت و هیجان بالای رقابتهای لیگ تا حد امکان از داوران قاطع، شجاع و باتجربه استفاده خواهیم کرد تا هیچ اشتباهی در قضاوت ها وجود نداشته باشد. ضمن اینکه با توجه به حساسیت بعضی از کشتی ها سعی خواهیم کرد بهترین و توانمندترین داوران را برای قضاوت دیدارهای سخت و مهم انتخاب کنیم تا درصد اشتباهات و اتفاقات احتاقتصادی به صفر برسد.

فروتن در سرانجام گفت: ما به خوبی داوران منتخب برای قضاوت در لیگ را توجیه نموده ایم تا همه چیز طبق آخرین قوانین و مقررات اتحادیه جهانی صورت گیرد. همچنین تمامی موارد مهم و مورد نظر نیز به داوران ابلاغ شده تا کمیته داوران بتواند به بهترین شکل در طول برگزاری رقابتهای لیگ برتر، ایفای نقش کند.

به گزارش خبرنگاران، نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور از امروز در شهرهای تهران، ساری، بیرجند و اهواز شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 501

به "قضاوت در لیگ کشتی حساسیت بالایی دارد، دقت فراوان در چیدمان داوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قضاوت در لیگ کشتی حساسیت بالایی دارد، دقت فراوان در چیدمان داوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید