فوت بیماران کرونایی بستری در دهلی بر اثر کمبود اکسیژن

به گزارش مجله نایس پاتوق، منابع بهداشتی و کادر درمان بیمارستان های دهلی، از فوت بسیاری از بیماران کرونایی و ناتوانی بیمارستان ها برای درمان این دسته از بیماران به دلیل کمبود اکسیژن خبر دادند.

فوت بیماران کرونایی بستری در دهلی بر اثر کمبود اکسیژن

به گزارش خبرنگاران، ادامه فرایند همه گیری بیماری کرونا در هند که اکنون شهفرایندان این کشور با نسخه هندی و بسیار خطرناک آن دست و پنجه نرم می نمایند، به شدت وخیم شده است.

بر اساس گزارش منابع خبری هندی، طی دو هفته گذشته تمامی بیمارستان های دهلی با کمبود اکسیژن روبرو شده و تنها در ماه آوریل، دستکم پنجاه نفر از بیماران بستری در بیمارستان های دهلی بر اثر کمبود اکسیژن جان خود را از دست داده اند.

از سوی دیگر منابع خبری از تصمیم مجموعه مدیریت بیمارستان های دهلی برای کاهش تعداد تخت های ویژه بستری بیماران کرونایی به دلیل کمبود اکسیژن خبر داده و بسیاری از بیمارستان ها نیز به هیچ عنوان بیمار جدید نمی پذیرند.

در همین حال، مسئولین یکی از بیمارستان های دهلی که نخواست نامی از بیمارستان وی برده گردد، گفت که از 450 بیمار بستری کرونایی در بیمارستان مذکور، 200 نفر تحت مراقبت با دستگاه اکسیژن هستند که به دلیل کمبود اکسیژن، نمی توانند تا سرانجام دوره احتیاج خود به این گاز حیاتی در بیمارستان بستری بمانند و باید تخت خود را به بیماران بد حال دیگر واگذار نمایند.

گفتنی است رسانه های هندی طی چند روز گذشته از پر شدن ظرفیت مراکز قبول اموات در دهلی خبر داده و از رخداد فاجعه ملی در پایتخت هند سخن گفته اند.

منبع: مهر

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1604

به "فوت بیماران کرونایی بستری در دهلی بر اثر کمبود اکسیژن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت بیماران کرونایی بستری در دهلی بر اثر کمبود اکسیژن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید