فعالیت مدارس مازندران با پروتکل های بهداشتی خواهد بود

به گزارش مجله نایس پاتوق، مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: از سرگیری فعالیت مدارس مازندران با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.

فعالیت مدارس مازندران با پروتکل های بهداشتی خواهد بود

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا سعدی پور چهارشنبه 24 اردیبهشت با اشاره به بازگشایی مدارس مازندران از روز 27 اردیبهشت ماه جاری اظهار کرد: حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری بوده و تاکید ما بر عدم حضور همه دانش آموزان است.

وی اضافه کرد: توصیه ما این است آن دسته از دانش آموزان که از آموزش مجازی با کیفیت و امکانات آموزش از راه دور برخوردار نیستند در مدارس حضور داشته باشند و کلاس حضوری را دایر نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش اضافه کرد: فعالیت مدارس مازندران با رعایت پروتکل بهداشتی خواهد بود. پیش از این به تمامی مدارس سرانه و اعتبارات بهداشتی تخصیص داده شد و از بابت هزینه مسئله ای وجود ندارد.

سعدی پور رعایت فاصله 1.5 تا 2 متری دانش آموزان چه بر سر کلاس و چه در حیاط مدرسه را الزامی مطرح کرد و گفت: تمامی مدارس هر روزه بعد از خروج دانش آموزان باید ضدعفونی شوند.

وی همچنین گفت: حضور معلمان را در مدارس الزامی بوده و منوط به حضور دانش آموزان نبوده و باید در مدرسه حاضر باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: شروع فعالیت مدارس شامل تمامی مقاطع ابتدایی و متوسطه به جز مدارس استثنایی خواهد بود که مدت آن یک ماهه است.

سعدی پور هدف از بازگشایی مدارس را به منظور برطرف اشکال و ارائه خدمات اموزشی برای دانش آموزان کم برخوردار مطرح کرد و گفت: دانش آموزانی که به صورت مجازی و مستمر کلاس های خود را برگزار می نمایند ضرورتی برای حضور در کلاس ندارند.

مازندران 536 هزار دانش آموز دارد که در چهار هزار و 800 مدرسه تحصیل می نمایند.

شیوع ویروس کرونا از ابتدای اسفند سال گذشته در نخستین گام منجر به تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی کشور شد به طوری که این تعطیلی تا همین امروز نیز ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 999

به "فعالیت مدارس مازندران با پروتکل های بهداشتی خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت مدارس مازندران با پروتکل های بهداشتی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید