علی نژاد:فدراسیون ها مجموعه غیردولتی هستند که خدمات عمومی ارائه می دهند

به گزارش مجله نایس پاتوق، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با افتتاح خوابگاه تیراندازی با کمان، مسئله ای در اردو و تمرینات وجود نخواهد داشت.

علی نژاد:فدراسیون ها مجموعه غیردولتی هستند که خدمات عمومی ارائه می دهند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، دکتر مهدی علی نژاد در سرانجام بازدید از ملی پوشان تیراندازی با کمان در جمع خبرنگاران گفت: خوابگاه فدراسیون با یاری شرکت توسعه در حال ساخت است. این خوابگاه دو طبقه با ظرفیت 14 اتاق است که حدود 42 نفر در آن اسکان خواهند یافت. با توجه به اینکه سایت تیراندازی با کمان در کنار خوابگاه است شرایطی فراهم می گردد که بدون دغدغه و مشکل اردوها را برگزار نمایند و از شعبانی بهار برای پیگیری این کار تشکر می کنم. مدت ها بود این پروژه متوقف بود و تا هفته دولت افتتاح می گردد.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد تهیه تیر برای تیراندازان با ارز 24 هزار تومان گفت: تیر تهیه شده مربوط به سال گذشته و با ارز نیمایی است و نصف این اعداد بود. الان ارز جدیدی درخواست نشده است تا ارز نیمایی در اختیار آنها قرار دهیم و بخواهند خرید نمایند. الان مشکل تیراندازی این است که نیمی از تیرهای خریداری شده در آلمان باقی مانده است و به خاطر مسائل موجود در بحث تحریم است امیدواریم بتوانیم با هماهنگی این تیرها را به کشور وارد کنیم.

علی نژاد در مورد بازدید از فدراسیون قایقرانی گفت: فدراسیون قایقرانی برنامه های پیش رو تا المپیک 2020 را ارائه کرد. تمرینات به صورت انفرادی شروع شده است و بچه ها شرایط خوبی داشتند و با شبیه سازهایی که در اختیار داشتند آمادگی خود را حفظ کردند و می توانیم به سهمیه های المپیک و همچنین برنامه های بلند مدت برای بازی های آسیایی 2022 اضافه شدن مدال طلا به سبد ایران، امیدوار باشیم. قایقرانی در گوانجو و اینچئون مدال طلا داشت ولی در جاکارتا طلایی نشد امیدواریم در چین دوباره مدال آور باشد.

وی در سرانجام با تعریف نهاد عمومی غیر دولتی گفت: نهاد عمومی غیر دولتی یک سازمان غیر دولتی است و استقلال دارد و مجمع خودش برایش تصمیم می گیرد که چه شرایطی داشته باشد و چگونه اداره گردد و بر اساس قانوان مصوب مجلس شورای اسلامی سال 73 و سپس سال 76 فدراسیون های ایران جزو نهادهای عمومی غیر دولتی قرار گرفتند. مجموعه های غیر دولتی که خدمات عمومی ارائه می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1093

به "علی نژاد:فدراسیون ها مجموعه غیردولتی هستند که خدمات عمومی ارائه می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی نژاد:فدراسیون ها مجموعه غیردولتی هستند که خدمات عمومی ارائه می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید