عراق ، الحشد الشعبی بیش از 50 کیلومتر در استان دیالی را پاکسازی کرد

به گزارش مجله نایس پاتوق، نیروهای الحشد الشعبی در قالب عملیات وسیع ابطال العراق از پاکسازی 50 کیلومتر از استان دیالی از عناصر داعش خبر داد.

عراق ، الحشد الشعبی بیش از 50 کیلومتر در استان دیالی را پاکسازی کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، تیپ یکم الحشد الشعبی مستقر در استان دیالی در شرق عراق امروز (پنجشنبه) اظهار داشت که توانسته بیش از 50 کیلومتر را در این استان پاکسازی کند.

به نوشته وبسایت المعلومه، در بیانیه الحشد الشعبی آمده است که این عملیات در منطقه کوههای قره تبه اجرا شده و طی آن چندین مقر و مخفیگاه تروریست های داعش کشف و منهدم شد.

همزمان طالب الموسوی فرمانده الحشدالشعبی در استان دیالی نیز امروز از اجرای عملیات دیگری در این استان در رشته کوههای حمرین در قالب عملیات ابطال العراق خبر داد و گفت که نیروهای این نهاد نظامی اقدام به گشت زنی و پاکسازی این منطقه کردند.

به گفته وی رشته کوه حمرین به علت پستی و بلندی و ناهمواری ها خالی از سکنه است و ازاین رو تروریست های داعش در حال بهره برداری از این شرایط هستند. به گفته وی عملیات های الحشدالشعبی در دیالی در هماهنگی با شاخه این نهاد در استان های کرکوک و صلاح الدین است.

عملیات وسیع ابطال العراق از روز سه شنبه با سفر مصطفی الکاظمی به کرکوک با هدف پاکسازی این استان بعلاوه بخش هایی از صلاح الدین و دیالی از حضور هسته های داعش آغاز شد و تا کنون ادامه دارد.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1014

به "عراق ، الحشد الشعبی بیش از 50 کیلومتر در استان دیالی را پاکسازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق ، الحشد الشعبی بیش از 50 کیلومتر در استان دیالی را پاکسازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید