سفیر آمریکا در اروپا بخش های جدیدی از رسوایی پرونده اوکراین را فاش کرد

به گزارش مجله نایس پاتوق، سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا به این مساله اذعان نموده است که رئیس جمهور ایالات متحده موافقت واشنگتن با یاری نظامی به اوکراین را به تحقیقات کی یف درباره فساد اقتصادی بایدن و پسرش مشروط نموده است.

سفیر آمریکا در اروپا بخش های جدیدی از رسوایی پرونده اوکراین را فاش کرد

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، گوردون ساندلند سفیر آمریکا در اتحادیه اروپا در متن بازنویسی شده شهادت خود در کنگره طی هفته جاری به این واقعیت اذعان نموده است که درخواست دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده از همتای اوکراینی اش برای تحقیق درباره فساد اقتصادی جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش و متوقف کردن یاری نظامی به کی یف، یک بده بستان و معامله آشکار بوده است.

افشاگری های جدید ساندلند می تواند روند تحقیقات مربوط به استیضاح ترامپ از سوی مجلس نمایندگان را تشدید کند.

ساندلند گفته است که روز اول سپتامبر با آندری یرماک معاون ارشد ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین صحبت نموده و گفته است که اعطای یاری اقتصادی و نظامی به کی یف مشروط به درخواست مثبت برای تحقیقات درباره بایدن و پسرش خواهد بود.

وی اضافه کرد: پس از یک نشست طولانی اکنون به یاد می آورم که با آندری یرماک نیز دیدار جداگانه ای داشتم و به وی گفتم که یاری اقتصادی و نظامی آمریکا به اوکراین ممکن نخواهد بود مگر آنکه اوکراین یک بیانیه عمومی علیه فساد درباره بایدن منتشر کند.

یک افشاگر اطلاعاتی آمریکا ترامپ را متهم نموده است که یاری نظامی ایالات متحده به اوکراین را به حالت تعلیق درآورده و آن را مشروط به تحقیقات ضد فساد رئیس جمهور اوکراین از جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش نموده است.

دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقات مقدماتی برای استیضاح ترامپ را شروع نموده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 509

به "سفیر آمریکا در اروپا بخش های جدیدی از رسوایی پرونده اوکراین را فاش کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر آمریکا در اروپا بخش های جدیدی از رسوایی پرونده اوکراین را فاش کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید