سفر خارجی بروید یاری معیشتی نمی گیرید ، جزئیات تاثیر سفر خارجی در واریز یارانه

به گزارش مجله نایس پاتوق، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: به آن دسته از کسانی که 900 میلیون تا یک میلیارد تومان ملک یا دارایی دیگری داشته باشند، یاری معیشتی تعلق نمی گیرد.

سفر خارجی بروید یاری معیشتی نمی گیرید ، جزئیات تاثیر سفر خارجی در واریز یارانه

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

خبرنگاران - محمد شریعتمداری امرو در حاشیه مراسم اختتامیه هفته جهانی کارآفرینی گفت: 60 میلیون نفری که یاری معیشتی به آنها پرداخت شده بدون آنالیز اطلاعات اقتصادی نبوده و کسانی که دارای ملک بیشتر از 900 میلیون و یک میلیارد تومان یا درآمدهای دیگری هستند یا خودروی بیش از 500 میلیون تومان دارند یا سه سفر خارجی غیر زیارتی در سال داشته اند، جزو افراد با تمکن اقتصادی به شمار رفته و مشمول دریافت بسته معیشتی نشده اند.

وی درباره گلایه بعضی از مردم نسبت به عدم دریافت یاری معیشتی دولت، اظهار کرد: دولت برای حمایت از طبقات متوسط و کم درآمد جامعه در گام اول 15 میلیون خانوار شامل 60 میلیون نفر را مشمول سبد معیشتی قرار داد و در سه نوبت این یاری معیشتی را پرداخت کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: این مبلغ 55 هزار تومان برای خانوارهای تک نفره تا 205 هزار تومان برای خانوارهای چهار نفره و بیشتر است و بدون آنالیز وسع اقتصادی افراد نمی توان سبد معیشتی پرداخت کرد.

شریعتمداری اضافه نمود: ما شرایطی فراهم کردیم که با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به وسیله کد دستوری #6369* افرادی که خود را مستحق یاری معیشتی می دانند تقاضای خود را ثبت و کد رهگیری دریافت نمایند که با برقراری اینترنت می توانند به راحتی به سامانه مذکور متصل شوند.

منبع: چمدان
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 597

به "سفر خارجی بروید یاری معیشتی نمی گیرید ، جزئیات تاثیر سفر خارجی در واریز یارانه" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر خارجی بروید یاری معیشتی نمی گیرید ، جزئیات تاثیر سفر خارجی در واریز یارانه" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر خارجی بروید یاری معیشتی نمی گیرید ، جزئیات تاثیر سفر خارجی در واریز یارانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید