سرمربی چوکا: چوکا بزرگ تر از آن است که از تیم های لیگ برتری بترسد

به گزارش مجله نایس پاتوق، سرمربی تیم چوکای تالش می گوید الویت تیمش جام حذفی نیست.

سرمربی چوکا: چوکا بزرگ تر از آن است که از تیم های لیگ برتری بترسد

به گزارش خبرنگاران تیم چوکای تالش در جریان مرحله سوم جام حذفی موفق شد در ضربات پنالتی تیم بادران را شکست دهد و با این کار یک شگفتی خلق کند.

اصغر رسول زاده، سرمربی تیم چوکای تالش در گفت وگو با خبرنگاران درباره بازی تیمش مقابل بادران گفت: از همان قدیم می گفتند که جام حذفی، جام شگفتی هاست. برد ما هم یکی از این شگفتی ها بود. البته تیم ما خوب بسته گردیده است. من به بازیکنان خود گفتم که فشاری که روی تیم مقابل است بیش تر از تیم ماست. چون بادران تیم پر مهره ای بود واز این تیم در خانه خود توقع بالایی می رفت با توجه به این که در لیگ یک هم نتایج چندان خوبی نگرفته بودند. بادران در نیمه اول موفق بود و توانست دروازه تیم ما را باز کند اما در نیمه دوم تیم ما نشان داد که برای لیگ یک بسته گردیده است و توانستیم تاکتیک شان که انداختن توپ از دروازه بان و هافبک دفاعی به دفاع کناری بود را مهار کنیم و موفق ظاهر شویم.

او ادامه داد: ما در این بازی سه بازیکن خود را به علت صادر نشدن کارت شان در اختیار نداشتیم و به نوعی نیمکت تیم مان خالی بود. ما در این بازی کلا چهار نیمکت نشین داشتیم و چون یک مقدار کار بدنسازی و آمادگی خود را دیر آغاز نموده بودیم می ترسیدم از لحاظ بدنی افت کنیم. نکته جالب این بازی این بود که بازیکنان بادران در بازی انگیزه زیادی برای گلزنی نداشتند و ما هم با دیدن این اتفاق سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم. به نوعی هر دو تیم بر این بودند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده گردد. ما می دانستیم اگر کار به ضربات پنالتی کشیده گردد بازی را می بریم با این حال دوست داشتم که در همان وقت اضافه کار به اتمام برسد که این اتفاق نیفتاد. کمبود داشته های مان در این بازی موجب شد تا یک جابه جایی هایی را داشته باشیم که بعضی از بازیکنان در پست تخصصی خود بازی نکنند.

سرمربی تیم چوکای تالش ادامه داد: من خیلی دوست دارم با تیم های لیگ برتری بازی کنم. من به بازیکنان خودم گفتم که جام حذفی برای ما الویت نیست. جام حذفی برای ما یک محک است. در کل جام حذفی برای تیم های رده پایین تر فرصتی است تا شخصیت تیمی خودشان را نشان دهند. چوکا خیلی بزرگ تر از این است که بخواهد از تیم های لیگ برتری بترسد. ما در بازی مقابل بادران نشان دادیم که نمی ترسیم و ثابت کردیم که تیم خوبی هستیم.

وی در انتها گفت: من از پاشازاده گله دارم. من حتی اگر به این اعتقاد نداشته باشم که در اول بازی به سمت نیمکت تیم حریف نرویم اگر آن فرد دوست و هم تیمی سابقم باشد پیش او می روم تا با او احوال پرسی کنم. من توقع داشتم آقای پاشازاده به عنوان یک دوست این کار را انجام دهد اما این کار را نکردند و ناراحت شدم و این کار او موجب شد تا من هم در آخر بازی به سمت او نروم. به هر حال امیدوارم پاشازاده و تیم بادران در مسابقات لیگ دسته یک موفق باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 32

به "سرمربی چوکا: چوکا بزرگ تر از آن است که از تیم های لیگ برتری بترسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی چوکا: چوکا بزرگ تر از آن است که از تیم های لیگ برتری بترسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید