ساری به بازی یوونتوس مقابل ناپولی می رسد

به گزارش مجله نایس پاتوق، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس می تواند تیمش را از کنار زمین در حساس ترین بازی از هفته دوم سری A راهنمایی کند.

ساری به بازی یوونتوس مقابل ناپولی می رسد

به گزارش خبرنگاران، برخلاف اعلام قبلی رسانه های ایتالیایی مبنی بر عدم حضور مائوریتزیو ساری سرمربی یوونتوس روی نیمکت این تیم برای بازی هفته آینده بانوی پیر مقابل ناپولی در سری A، اکنون گفته می گردد که این مرد ایتالیایی می تواند بانوی پیر را در فصل جدید کالچو همراهی کند.

ساری به دلیل ابتلا به بیماری ذات الریه، خانه نشین شده و در ابتدای هفته جاری هم نتوانست یوونتوس را در بازی خارج از خانه مقابل پارما همراهی کند هر چند تیم او با دستوراتی که از راه دور از سرمربی 60 ساله اش گرفت، توانست بازی را یک بر صفر ببرد.

یوونتوس در هفته دوم سری A میزبان ناپولی خواهد بود و گمان می رفت که ساری مصاف تیم جدید و تیم سابقش را هم از دست بدهد اما ظاهراً روند درمان و بهبودی او امیدوار کننده پیش رفته و شانس اش برای نشستن روی نیمکت یوونتوس برای بازی بعدی این تیم بالا رفته است. در طبق اعلام نشریه استمپای ایتالیا، یوونتوسی ها خوشبین هستند که در بازی مقابل اصلی ترین رقیب شان در کورس قهرمان فصل گذشته سری A، ساری آنها را از کنار زمین راهنمایی کند.

هنوز حضور ساری روی نیمکت یوونتوس برای مصاف با ناپولی قطعی نیست اما انتظار می رود که پزشکان یووه روز آدینه به او اجازه انجام چنین کار را بدهند.

در همین حال گفته می گردد که ساری روز دوشنبه در شرایط روحی خوب در زمین تمرینی یوونتوس حضور پیدا نموده و با طرفداران عکس گرفته و به آنها امضا داده است.

در صورتی که ساری شنبه هفته آینده (از ساعت 23:30) روی نیمکت یوونتوس بنشیند، برای اولین بار از زمان جدایی اش از ناپولی در تابستان سال گذشته روبه روی تیم سابقش قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 300

به "ساری به بازی یوونتوس مقابل ناپولی می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری به بازی یوونتوس مقابل ناپولی می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید