رقابت های داغ لیگ قهرمانان اروپا ، رئال مادرید روی خط قرمز

به گزارش مجله نایس پاتوق، دور رفت رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله مقدماتی طی امشب و فردا شب در گروه های مختلف برگزار می گردد. در بازی های امشب تیم های مدعی قهرمانی بایرن مونیخ، تاتنهام، منچسترسیتی، یوونتوس وآتلتیکو مادرید به مصاف رقبای خود می روند.

رقابت های داغ لیگ قهرمانان اروپا ، رئال مادرید روی خط قرمز

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

در گروه A تیم پاری سن ژرمن صدرنشین برای کسب سومین پیروزی متوالی اش در این دوره در بلژیک به دیدار کلوب بروژ می رود. در بازی دیگر این گروه تیم های قعر جدولی رئال مادرید و گالاتاسرای در استانبول با هم دیدار می نمایند. رئال مادرید که این هفته در لالیگا اولین شکستش را تجربه نموده است در ترکیه کار سختی در پیش خواهد داشت. در این گروه فرانسوی ها با 6 امتیاز پیشتاز هستند.

تیم تاتنهام نایب قهرمان فصل پیش لیگ قهرمانان اروپا در گروه B بعد از شکست کابوس وار در مقابل بایرن مونیخ با نتیجه (7-2) بار دیگر در لندن به مصاف ستاره سرخ بلگراد می رود. در یونان نیز تیم المپیاکوس میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. در این گروه بایرن مونیخ 6 امتیازی است و ستاره سرخ بلگراد با 3 امتیاز در صندلی دوم واقع شده است.

در گروه C منچسترسیتی به رهبری پپ گواردیولا در خانه به دیدار آتالانتا نماینده ایتالیا می رود. اگر سیتی بتواند در این دیدار به پیروزی برسد با 9 امتیاز شانس صعودش را به دور بعد افزایش می دهد. در بازی دیگر این گروه شاختار دونتسک اوکراین به مصاف دینامو زاگرب خواهد رفت.

در گروه D نیز 3 تیم یوونتوس، لوکوموتیو مسکو و آتلتیکو مادرید رقابت نزدیکی را با یکدیگر دارند و این موضوع باعث شده پیش بینی تیم های صعود نماینده از این گروه سخت گردد.در تورین یوونتوس به دیدار لوکوموتیو مسکو می رود. در مادرید پایتخت اسپانیا آتلتیکو مادرید با بایر لورکوزن آلمان روبرو خواهد شد. در این گروه یووه و آتلتیکو 4 و لوکوموتیو 3 امتیازی هستند.

برنامه کامل بازی های سه شنبه

گروه A

کلوب بروژ- پاری سن ژرمن ساعت 22/30

گالاتاسرای - رئال مادرید ساعت 22/30

گروه B

المپیاکوس - بایرن مونیخ ساعت 22/30

تاتنهام - ستاره سرخ بلگراد ساعت 22/30

گروه C

شاختار دونتسک اوکراین - دینامو زاگرب ساعت 20/25

منچسترسیتی - آتالانتا ساعت 22/30

گروه D

آتلتیکو مادرید - بایر لورکوزن ساعت 20/25

یوونتوس - لوکوموتیو مسکو ساعت 22/30

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 478

به "رقابت های داغ لیگ قهرمانان اروپا ، رئال مادرید روی خط قرمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت های داغ لیگ قهرمانان اروپا ، رئال مادرید روی خط قرمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید