رضاوند: بردن فولاد در گرمای 50 درجه آسان نبود، تا الان بد امتیاز نگرفته ایم

به گزارش مجله نایس پاتوق، هافبک تیم فوتبال سایپا اعتقاد دارد که این تیم تا به اینجای مسابقات لیگ برتر بد امتیاز نگرفته است.

رضاوند: بردن فولاد در گرمای 50 درجه آسان نبود، تا الان بد امتیاز نگرفته ایم

آرش رضاوند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد پیروزی تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: ما بازی بسیار سختی در پیش داشتیم و گرمای اهواز هم کار بازیکنان سایپا را سخت تر می کرد. با این حال توانستیم سه امتیاز مهم در اهواز بگیریم. شکست دادن فولاد در گرمای 50 درجه اصلاً آسان نبود. در بازی بعدی هم میزبان نفت مسجدسلیمان هستیم و این فرصت را داریم که خودمان را در صندلی بهتری قرار دهیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قبول داری موقعیت های فولاد در این بازی بیشتر از سایپا بود؟، خاطر نشان کرد: آنها میزبان بودند و این طبیعی بود که بیشتر فشار بیاورند و مالک توپ باشند، ولی موقعیت های ما کمتر از فولاد نبود. وقتی گل اول را زدیم خودم یک موقعیت داشتم که اگر تبدیل به گل می شد در همان نیمه اول کار را تمام می کردیم. چند بازیکن دیگر ما از جمله رمضانی هم برای گل زدن موقعیت داشتند.

هافبک تیم فوتبال سایپا با اشاره به عملکرد این تیم در شش بازی گذشته توضیح داد: ما بد امتیاز نگرفته ایم و الان جدا از پدیده که خوب امتیاز جمع نموده است، بقیه تیم های بالای جدول، نزدیک به هم هستند. ما قطعاً می توانیم در هفته های آینده نتایج بهتری بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 29

به "رضاوند: بردن فولاد در گرمای 50 درجه آسان نبود، تا الان بد امتیاز نگرفته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضاوند: بردن فولاد در گرمای 50 درجه آسان نبود، تا الان بد امتیاز نگرفته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید