رسانه ها در پیشگیری از تخلف و فساد نقش مهمی دارند

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، داراب بیرانوندی مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان به همراه مجید برخورداری مدیر روابط عمومی این شرکت روز چهارشنبه با حضور در خبرنگاران روز خبرنگار را تبریک گفت.

رسانه ها در پیشگیری از تخلف و فساد نقش مهمی دارند

بیرانوندی در این دیدار گفت: رسانه ها در فرهنگ سازی و بیان دغدغه ها و مشکلات مردم می توانند نقش مهمی ایفا نموده به تسریع در برطرف موانع کمک نمایند.

وی بیان نمود: اگر رسانه ها نقش نظارتی خود را بخوبی ایفا نمایند از بسیاری از تخلف و اشتباهات مدیریتی جلوگیری گردیده و فساد در دستگاه اجرایی کمتر می گردد.

بیرانوندی یادآورشد: اگر افراد حرفه ای وارد رسانه ها شوند و قلم بزنند ضمن جلب اعتماد جامعه گامی در مسیر سالم سازی فضا و روشنگری عمومی هم برداشته می گردد.

وی توضیح داد: باید مشکلات ناشی از مصرف بی رویه در حوزه صنعت آب و برق با کمک رسانه ها تبیین و تشریح گردد تا همراهی مردم را نیز داشته باشیم.

مدیرعامل ابفای استان قزوین گفت: در استان قزوین بیش از 90 درصد منابع آبی در بخش کشاورزی مصرف می گردد که باید این وضعیت کنترل گردیده و به سمت آبیاری مدرن با سرعت بیشتری حرکت کنیم.

بیرانوندی اظهارداشت: در شرایط کمآبی باید از همه ظرفیت ها بویژه پساب ها در تامین آب مورد احتیاج صنعت و فضای سبز استفاده کنیم و در این راستا استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی ضروری است.

خبرنگاران، رسانه ای تخصصی است

وی در ادامه گفت: خبرنگاران در استان با داشتن نیروهای با تجربه و توانمند با کمترین امکانات بیشترین تاثیرگذاری در استان را دارد و توانسته با رویکرد حرفه ای جایگاه خوبی برای خود کسب کند.

مدیر آبفای استان قزوین اظهارداشت: نوع تنظیم اخبار و پرداختن به سوژه ها و استفاده از عکس های متناسب با موضوع از ویژگی های خبرنگاران در استان قزوین است.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 4 شهریور 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 8

به "رسانه ها در پیشگیری از تخلف و فساد نقش مهمی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ها در پیشگیری از تخلف و فساد نقش مهمی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید