دیدار رئیس فدراسیون تنیس با وزیر ورزش و جوانان

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس با حضور در وزارت ورزش و جوانان با مسعود سلطانی فر در خصوص برنامه های این فدراسیون دیدار و مصاحبه کرد.

دیدار رئیس فدراسیون تنیس با وزیر ورزش و جوانان

در این دیدار رئیس فدراسیون تنیس گزارشی از شرایط موجود این رشته و شرایط حال حاضر تنیس ایران در قاره آسیا و برنامه های این فدراسیون ارائه داد.

وزیر ورزش و جوانان نیز از رشته تنیس به عنوان یک رشته مهیج و پرطرفدار در بین خانواده ها نام برد و با اشاره به ظرفیت کنونی این رشته در ایران و برخورداری از استعدادهای خوب در نقاط مختلف شرح داد: از فدراسیون تنیس انتظار دارم در ابعاد مختلف زمینه رشد و پویایی بیشتر این رشته را فراهم آورد و در قالب برنامه ای که رئیس جدید تدوین کرده است فرایند رو به رشد تنیس ایران در عرصه رقابتی آسیا دنبال شود چرا که جایگاه کنونی این رشته باید به مراتب ارتقا یابد و شایستگی تنیس ایران به منصه ظهور برسد.

سلطانی فر با بیان اینکه از برنامه های توسعه ای این رشته برای ارتقا جایگاه تنیس ایران، حمایت می کند، شرح داد: فدراسیون تنیس را در ابعاد زیرساخت ها و مالی برای پیشرفت و رسیدن به جایگاه بالاتر در عرصه رقابتی حمایت خواهیم کرد تا تنیس ایران بتواند به انتظار مردم جامه عمل بپوشاند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1068

به "دیدار رئیس فدراسیون تنیس با وزیر ورزش و جوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار رئیس فدراسیون تنیس با وزیر ورزش و جوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید