خوزه جونیور: بازی با پیراهن پرسپولیس هیجان انگیز است

به گزارش مجله نایس پاتوق، مهاجم برزیلی پرسپولیس می گوید مسرور است به تیمی پیوسته که در آسیا شناخته شده است و بیشترین قهرمانی ها را دارد.

خوزه جونیور: بازی با پیراهن پرسپولیس هیجان انگیز است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، خوزه جونیور پس از عقد قرارداد با پرسپولیس اظهار کرد: در این مدت درباره پرسپولیس آنقدر خوانده ام و شنیده ام که بدانم در تیم خیلی مهمی بازی می کنم و در ایران و آسیا پرطرفدارترین است. از این که در یک تیم پرطرفدار و سرشناس مثل پرسپولیس بازی خواهم کرد، خشنود هستم. هر جای جهان باشید بازی در چنین تیم هایی، خاص است.

وی ادامه داد: البته می دانم طرفداران تیم به قهرمانی عادت نموده اند و باز هم چنین انتظاری دارند. خودم را آماده نموده ام تا بتوانم بهترین کارایی را داشته باشم. دوست دارم گلهای زیادی بزنم. البته باید دید سرمربی چه وظایفی را از من می خواهد و در خدمت تیم خواهم بود. روزهای پرهیجان را از همین حالا احساس می کنم.

براندائو درباره شماره پیراهنی که انتخاب کرد، گفت: ابتدا به شماره 9 و 99 فکر می کردم ولی وقتی شنیدم شماره 7 خالی است، آن را خواستم. بعد هم که درباره این شماره برایم گفتند و این که تن چه بازیکن بزرگی بوده است نسبت به آن علاقمند تر شدم. فهمیدم این شماره برای پرسپولیسی ها خیلی مهم است. مهمترین پیراهن در بزرگترین تیم است. من هم می خواهم برای پرسپولیس بازیکن مهم و موثری باشم که البته به یاری هم تیمی ها احتیاج دارم. به من گفتند صاحب این پیراهن آقای پروین است و رسم این است که از او اجازه بگیریم. بعد هم گفتند در تماسی که داشتند این اجازه را گرفته اند. از آقای پروین ممنون هستم و به ایشان و طرفداران قول می دهم تمام کوشش خودم را می کنم که ارزش این پیراهن و این شماره حفظ گردد.

بازیکن برزیلی سرخپوشان در سرانجام اضافه نمود: بی صبرانه منتظرم همبازیان جدیدم را ببینم و با طرفداران زیاد در استادیوم روبرو بشوم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 279

به "خوزه جونیور: بازی با پیراهن پرسپولیس هیجان انگیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزه جونیور: بازی با پیراهن پرسپولیس هیجان انگیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید