خلیل زاده: استراماچونی از یکسری مسائل ناراحت بود

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، اسماعیل خلیل زاده درباره خبر استعفای استراماچونی از سرمربیگری تیم فوتبال استقلال به رادیو تهران گفت: روز گذشته متوجه این خبر شدم. بلافاصله با مدیرعامل باشگاه تماس گرفتم تا ببینم اوضاع و احوال چطور است. بعدا متوجه شدم نه نامه رسمی آمده و نه شفاهی گفته شده است. چیزی که به باشگاه گفته شده چنین چیزی نبوده است.

خلیل زاده: استراماچونی از یکسری مسائل ناراحت بود

وی افزود: یکسری اختلافات سلیقه ای در باشگاه برای آقای استراماچونی بود و چیزهایی که دنبال می کرد فراهم نشده است از جمله نیامدن میلیچ بازیکن مدنظرش. اینها در دست باشگاه نبوده است. دیروز آقای فتحی هم شرح داد. این اتفاق باعث ناراحتی آقای استراماچونی شده بود. یک بحث های جزئی دیگری هم داشت ولی سایت ها و خبرگزاری ها اینرا خیلی بزرگ کرده بودند. ما با آقای استراماچونی قرارداد داریم. یک مربی حرفه ای هم چند روز مانده به شروع لیگ نمی گوید از تیم کنار می روم. نه شدنی است و نه شدنی خواهد بود.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه استراماچونی سابقه جدایی یکباره از تیم های تحت هدایتش از جمله اسپارتاپراگ را دارد، تاکید کرد: من در جریان این موضوع نبودم ولی استراماچونی به کارش در استقلال ادامه می دهد.

خلیل زاده درباره مباحثی که باعث ناراحتی استراماچونی شده است، گفت: باشگاه، باشگاه بزرگی است. مدتی بود که باشگاه را از حاشیه دور کردیم. بازیکن بزرگی را وارد کشور کردیم. آوردن استراماچونی کار بزرگی بود. مسائل مالی و دیگر مسائل را حل کردیم. یک مقدار حاشیه سازها هم در این ماجرا نقش دارند. دوست دارند باشگاه را به حاشیه ببرند. استراماچونی مربی بزرگی است. آنچه که به ما آسیب می زند، اقداماتی است که دوستان به نادانی می کنند تا مربی و باشگاه را درگیر کنند. تا الان این اجازه را نداده ایم و در ادامه هم اجازه نمی دهیم.

وی در خصوص اینکه در این ماجرا خود باشگاه مقصر بوده است، شرح داد: داریم از هفته گذشته کارهای آقای میلیچ را انجام می دهیم. نامه های این بازیکن زده شده و همه دست به دست هم دادند تا این بازیکن بیاید. میلیچ هم ظرف امروز و فردا وارد کشور می شود. این دست ما و مدیرعامل باشگاه نبود. ما که دنبال ورود این بازیکن بوده ایم و با او توافق کرده ایم. اینکه دلمان بخواهد بازیکن برود و دوباره بیاید برای خودمان خوب نبود. این حاشیه را ما نساختیم. حالا یک دستگاهی گفته نیاز به بررسی بیشتر است. کسانی دنبال این بودند که از این قصه بهره ببرند ولی نمی توانند. حتی فدراسیون فوتبال هم نامه میلیچ را زده بود. یک اتفاقی در بحث رسیدگی و کارهای دوستان وجود دارد که باید به آن می رسیدند.

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه استراماچونی شب قبل از آن در جلسه هیات مدیره با مدیرعامل دچار جدل شده است، گفت: استراماچونی با هیات مدیره جلسه ای نداشته است. اختلاف سلیقه پیش می آید. در این باشگاه به این بزرگی چنین چیزهایی پیش می آید. الان آقای فتحی عملا دو معاون خود را ندارد. آقای مباشری در بیمارستان است. آقای خطیر هم استعفا کرده است و عملا دارد تنها باشگاه را می چرخاند.

خلیل زاده درباره استوری همسر استراماچونی مبنی بر استعفای این مربی تاکید کرد: این استوری را ندیدم و در جریان نیستم. رفتن استراماچونی منتفی است و می ماند و کارش را ادامه می دهد.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 265

به "خلیل زاده: استراماچونی از یکسری مسائل ناراحت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: استراماچونی از یکسری مسائل ناراحت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید