خبرنگاران کرونا در فرانسه؛ رستورانی که به مراقبان سلامت پیتزای رایگان می دهد

به گزارش مجله نایس پاتوق، تهران- خبرنگاران- یک رستوران در لیون که در چارچوب اقدام های ضروری برای مهار ویروس کرونا به ناچار بسته شده است، در اقدامی پیتزای رایگان در بین مراقبان سلامت توزیع کرد.

خبرنگاران کرونا در فرانسه؛ رستورانی که به مراقبان سلامت پیتزای رایگان می دهد

به گزارش روز سه شنبه شبکه تلویزیونی ب. اف. ام فرانسه، این رستوران که در منطقه هشتم لیون قرار گرفته است برای جلوگیری از هدررفت ذخایر غذایی خود، وعده های غذایی رایگان را در بین مراقبان سلامت در بیمارستان لئون بیرارد این شهر توزیع کرد.

همچنین به نوشته روزنامه کاپیتال فرانسه، در اقدامی مشابه، بعضی از رستوران های شهر بوردو به دنبال اعلام نخست وزیر فرانسه در بسته شدن مشاغل غیر ضروری مانند رستوران ها، کافه ها و سینماها برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، تصمیم گرفتند تا مواد غذایی خود در اختیار مردم قرار دهند.

نخست وزیر فرانسه شنبه شب برای مقابله با شیوع کرونا در این کشور گفت که همه اماکن عمومی غیرضروری از جمله سینماها، رستوران ها و کافه ها تعطیل می شوند.

به دنبال اعلام ادوارد فیلیپ برای تشدید اقدامات مقابله ای با شیوع ویروس کووید1، از بامداد یکشنبه همه فروشگاه ها، رستوران ها و اماکن سرگرمی در این کشور تعطیل شده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 860

به "خبرنگاران کرونا در فرانسه؛ رستورانی که به مراقبان سلامت پیتزای رایگان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا در فرانسه؛ رستورانی که به مراقبان سلامت پیتزای رایگان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید