خبرنگاران قزوینیها یک میلیارد و 300 میلیون ریال به طرح پازل همدلی یاری کردند

به گزارش مجله نایس پاتوق، قزوین - خبرنگاران - مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: مردم خیر و نوع دوست استان با پرداخت یک میلیارد و 300 میلیون ریال در طرح پازل همدلی این دستگاه مشارکت کردند.

خبرنگاران قزوینیها یک میلیارد و 300 میلیون ریال به طرح پازل همدلی یاری کردند

علیرضا وارثی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه این پویش در 2 مرحله اجرا می شود،اضافه نمود: در مرحله اول این طرح، شاهد خرید 13 هزار و 330 قطعه پازل از سوی مردم و خیران استان بودیم.

وی اضافه نمود: در مرحله نخست این طرح تعهد استان قزوین یک میلیارد ریال بود اما 300 میلیون ریال علاوه بر این میزان جمع آوری شد.

این مسوول با اشاره به اینکه برای تحقق مرحله دوم این طرح 2 میلیارد ریال باید جمع آوری شود، گفت: امیدواریم مردم خیر و نوع دوست استان قزوین یکبار دیگر در حمایت از نیازمندان و کاهش مسائل آنها سنگ تمام بگذارند.

وارثی اضافه نمود: طرح پازل همدلی به همت بهزیستی کشور با شعار قطعه قطعه جمع شود، همدلی معنا شود و با هدف تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان مددجوی این سازمان طراحی شده که با حضور خیران در استان ها و خرید این پازل ها این طرح در حال تکمیل است.

وی گفت: طرح پازل همدلی بزرگترین پویش و ماندگارترین اقدام در راستای تامین نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند کشور است.

این مسوول همچنین گفت: یکی از اقدامات سازمان بهزیستی فراهم کردن بستر و زمینه برای مشارکت های مردمی و ورود سازمان های مردم نهاد است که خیران استان با مشارکت در اهدای یاری های نقدی و غیرنقدی به مددجویان بهزیستی به عنوان بازوان بهزیستی عمل می نمایند.

مدیر کل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه قیمت هر قطعه پازل در این طرح 10 هزار تومان در نظر گرفته شده است،اضافه نمود: قطعات این پازل به همت مشارکت های مردمی تکمیل و با ثبت اسم تمام مشارکت نمایندگان بر روی این قطعات به عنوان بزرگترین پازل در جهان و نمادی ماندگار از پویش ایران همدل در نقطه ای از ایران به یادگار نصب و ماندگار خواهد شد.

این مسوول گفت: علاقه مندان می توانند جهت مشارکت در این طرح به سایت puzzlehamdeli.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1352

به "خبرنگاران قزوینیها یک میلیارد و 300 میلیون ریال به طرح پازل همدلی یاری کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قزوینیها یک میلیارد و 300 میلیون ریال به طرح پازل همدلی یاری کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید