جمعی از طلاب و دانشجویان کشور از اوضاع به هم ریخته شرکت نیشکر هفت تپه انتقاد کردند ، در کنار کارگران می مانیم

به گزارش مجله نایس پاتوق، جمعی از طلاب و دانشجویان کشور طی بیانیه ای از اوضاع به هم ریخته شرکت نیشکر هفت تپه و عدم نظارت مسئولان و دادستانی انتقاد کردند.

جمعی از طلاب و دانشجویان کشور از اوضاع به هم ریخته شرکت نیشکر هفت تپه انتقاد کردند ، در کنار کارگران می مانیم

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، جمعی از طلاب و دانشجویان کشور طی بیانیه ای از اوضاع به هم ریخته شرکت نیشکر هفت تپه و عدم نظارت مسئولان و دادستانی انتقاد کردند.

متن این بیانیه به توضیح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لایحب الله الجهر بالسوء من القول الا من ظلم و کان الله سمیعا علیما

بار دیگر اوضاع شرکت نیشکر هفت تپه به هم ریخته است...

صدای یا للمسلمین کارگران مظلوم بلند شده و طلاب و دانشجویانی را که در تحصن سال گذشته در جمع شان حضور پیدا کردند و فریاد مظلومیتشان را به گوش سنگین بعضی مسئولین رساندند و مدال تقدیر از رهبرشان دریافتد به کمک و کمک فرا می خوانند...

تا کی قرار است دو جوان 28 و 31 ساله و عواملشان، که حالا خبر زندانی بودن یکی از این دو نفر، دهان به دهان می چرخد، اجازه داشته باشند با سوء مدیریت و اقدامات معنا دار، زندگی کارگران مظلوم و امنیت روانی جامعه را به هم بریزند و به آبروی نظام مقدس اسلامی که با خون هزاران شهید از همین طبقه مستضعفین مزیّن شده، پنجه بکشند؟

مگر قرار نبود سهامداران فعلی تا یکسال در اداره شرکت دخالت ننمایند؟ مگر بنا نبود که دادستان استان به صورت ماهانه بر احوال شرکت و وضعیت کارگران نظارت کند؟ چرا کاظمی را کنار گذاشتند و اسدبیگی ها به مدیریت برگشتند و از نظارت دادستانی هم خبری نیست؟

پس چه شد نتیجه آن همه خون دل خوردن کارگر و رفت و آمد دلسوزان به هفت تپه؟

حل واقعی مساله هفت تپه، خلع ید اسدبیگی ها و رستمی و پس دریافت یکی از بزرگترین کارخانه های صنعتی استان خوزستان که دارای 24 هزار هکتار زمین مرغوب و حدود 5000 هزار پرسنل و کارگر از کسانی است این شرکت را به ثمن بخس تملک نموده اند...

ما طلاب و دانشجویان و فعالان فرهنگی و اجتماعی امضا نماینده به کارگران عزیز، مظلوم و شجاع هفت تپه اعلام می کنیم که در کنار شما هستیم و اخبار شما را با جدیت پیگیری می کنیم و صدای اعتراض و نارضایتی تان را به ویژه در ماجرای عدم تمدید قرارداد کارگران معترض، به گوش بعضی مسئولان رسانده ایم. از مسئولان استانی و کشوری به ویژه استاندار خوزستان، رئیس دادگستری استان می خواهیم که در جمع کارگران حاضر شوند و سریعا مشکل را حل نمایند و هشدار می دهیم همه عواقب این ماجرا به گردن مسئولین خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 442

به "جمعی از طلاب و دانشجویان کشور از اوضاع به هم ریخته شرکت نیشکر هفت تپه انتقاد کردند ، در کنار کارگران می مانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمعی از طلاب و دانشجویان کشور از اوضاع به هم ریخته شرکت نیشکر هفت تپه انتقاد کردند ، در کنار کارگران می مانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید