جدال سایپا و سپاهان در تهران، آمل میزبان بازی جذاب هفته

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران، رقابت های هفته چهارم لیگ برتر والیبال فردا یکشنبه از ساعت 17 با برگزاری 6 دیدار پیگیری خواهد شد.

جدال سایپا و سپاهان در تهران، آمل میزبان بازی جذاب هفته

شهرداری ورامین - کاله مازندارن

شاگردان عمده غیاثی در تیم شهرداری ورامین فردا در آمل میهمان تیم کاله مازندران خواهند بود. شهرداری ورامین، مدافع عنوان قهرمانی که تا انتها هفته سوم با سه پیروزی صدر جدول رده بندی را در اختیار دارد در هفته چهارم کار سختی در آمل برابر شاگردان بهروز عطایی خواهد داشت. کاله در انتها هفته سوم به 2 پیروزی و یک شکست دست یافته است و با 6 امتیاز بالاتر از سایپا در رده چهارم واقع شده است. دیدار دو تیم شهرداری ورامین و کاله مازندران یکی از دیدارهای جذاب هفته خواهد بود.

سایپا تهران - فولاد سپاهان اصفهان

دو تیم سپاهان و سایپا پس از دو پیروزی در هفته های اول و دوم مسابقات، در هفته سوم رقابت ها مقابل حریفانشان تن به شکست دادند. شاگردان ناصر شهنازی در سایپا در یک بازی نزدیک و فشرده مقابل تیم شهداب یزد مغلوب شدند و شاگردان محمدی راد در سپاهان برابر تیم شهرداری گنبد نتیجه را واگذار کردند. دو تیم در شرایط کاملا برابر فردا به پیروزی احتیاج دارند تا از کورس رقبای بالای جدول جا نمانند.

شهرداری گنبد - شهروند اراک

شهرداری گنبد که پیروز جدال با سپاهان در هفته سوم رقابت ها بود فردا در یک بازی نسبتا آسان برابر تیم قعر نشین شهروند اراک صف آرایی خواهد نمود. نماینده اراک که یک بازی را به دلیل شرایط بد اقتصادی از دست داد در دو بازی دیگر نیز مغلوب حریفان شد تا بدون پیروزی و امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار گیرد. تیم گنبد نیز که با 3 پیروزی و 7 امتیاز پس از شهرداری ورامین در رده دوم جدول رده بندی واقع شده است با شکست تیم سپاهان فردا با روحیه و انگیزه بالا مقابل تیم شهروند اراک قرار خواهد گرفت.

خاتم اردکان - شهداب یزد

تیم شهداب یزد که نخستین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می نماید در هفته سوم رقابت ها پیروز شد با شکست تیم پر ستاره سایپا در خانه، شگفتی ساز هفته گردد. شاگردان میر حسینی در شهداب یزد فردا در اردکان در حالی میهمان خاتم هستند که این تیم بازی روز پنجشنبه مقابل شهرداری ارومیه را واگذار نموده است و با یک پیروزی، 2 امتیاز و یک بازی کم تر در رده دهم جدول رده بندی واقع شده است. نماینده یزد با بردی ک مقابل سایپا به دست آورده است انگیزه بالایی برای شکست تیم خاتم نیز دارد.

راه یاب ملل مریوان - شهرداری ارومیه

تیم پر ستاره شهرداری ارومیه که آغاز خوبی در مسابقات نداشت هفته سوم پیروز شد پس از قبول دو شکست، مقابل تیم خاتم اردکان به پیروزی دست یابد تا این تیم از بحران خارج گردد. شاگردان مصطفی کارخانه در شهرداری فردا در مریوان میهمان تیم تازه وارد این شهر خواهند بود. راه یاب علیرغم نمایش خوبی که داشته است در دو بازی شکست خورده و با یک امتیاز و یک بازی کمتر در رده یازدهم جدول رده بندی واقع شده است. شهرداری ارومیه این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل این تیم وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد.

هفته چهارم؛ یکشنبه 98/8/19 (اسامی تیم های میزبان اول آمده است)

* راهیاب ملل مریوان ـ شهرداری ارومیه

* فولاد سیرجان ایرانیان ـ پیغام خراسان

* خاتم اردکان ـ شهداب یزد

* کاله مازندران ـ شهرداری ورامین

* سایپا تهران ـ فولاد سپاهان اصفهان

* شهروند اراک - شهرداری گنبد

* پیکان تهران این هفته استراحت دارد.

جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر والیبال در انتها هفته سوم

ردیف تیم ها برد باخت بازی امتیاز
1 شهرداری ورامین 3 - 3 7
2 شهرداری گنبد 3 - 3 7
3 پیکان تهران 2 1 3 7
4 کاله مازندارن 2 1 3 6
5 سایپا تهران 2 1 3 6
6 فولاد سپاهان 2 1 3 6
7 شهرداری ارومیه 1 2 3 5
8 فولاد سیرجان ایرانیان 1 2 3 4
9 شهداب یزد 1 2 3 3
10 خاتم اردکان 1 1 2 2
11 راه یاب ملل مریوان - 2 2 یک
12 پیغام خراسان - 2 2 صفر
13 شهروند اراک - 3 3 صفر
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 574

به "جدال سایپا و سپاهان در تهران، آمل میزبان بازی جذاب هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال سایپا و سپاهان در تهران، آمل میزبان بازی جذاب هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید