تمرینات گروهی تیم های سری A در آستانه آغاز مجدد، چراغ سبز دولت ایتالیا به از سرگیری فصل

به گزارش مجله نایس پاتوق، با اعلام وزیر ورزش ایتالیا، تمرینات گروهی تیم های فوتبال این کشور در آستانه آغاز مجدد نهاده شد و احتمال از سرگرفته شدن مسابقات هم قوت گرفت.

تمرینات گروهی تیم های سری A در آستانه آغاز مجدد، چراغ سبز دولت ایتالیا به از سرگیری فصل

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، دولت ایتالیا خاطرنشان کرد که با اعمال تنها چند تغییر جزئی در پروتکل پزشکی ارائه شده توسط فدراسیون فوتبال این کشور، تیم های سری A از تاریخ 18 می (29 اردیبهشت) خواهند توانست تمرینات گروهی خود را از سر بگیرند.

مجوز شروع تمرینات فردی ورزشکاران حرفه ای شاغل در ایتالیا در هفته گذشته صادر شد و با تأیید نهایی پروتکل پزشکی، تمرینات گروهی آنها نیز به زودی از سر گرفته می گردد.

وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا امروز (دوشنبه) در بیانیه ای مشترک با یکی دیگر از وزرای دولت این کشور، خاطرنشان کرد که پروتکل پزشکی مربوط به شروع تمرینات گروهی تقریباً کامل است و با اصلاح یکی دو مورد جزیی، این پروتکل به تیم ها ابلاغ خواهد شد. به این ترتیب به نظر می رسد که تیم های سری A از دوشنبه هفته آینده می توانند تمرینات گروهی شان را هم از سر بگیرند که این نشانه ای عظیم از محتمل تر شدن از سرگیری مسابقات ورزشی در ایتالیا در آینده ای نزدیک است.

با اصلاح پروتکل پزشکی ارائه شده از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا به دولت این کشور، مجوز رسمی از سرگیری تمرینات گروهی تیم ها صادر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 978

به "تمرینات گروهی تیم های سری A در آستانه آغاز مجدد، چراغ سبز دولت ایتالیا به از سرگیری فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرینات گروهی تیم های سری A در آستانه آغاز مجدد، چراغ سبز دولت ایتالیا به از سرگیری فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید