تمدید یک ماهه پرداخت تسهیلات کرونا تا پایان آبان ماه

به گزارش مجله نایس پاتوق، معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی از تمدید یک ماهه پرداخت تسهیلات کرونا تا خاتمه آبان ماه خبر داد و گفت: مدت زمان پرداخت این تسهیلات خاتمه مهرماه بود که به دلیل تقاضاهای که در این ارتباط وجود دارد مقرر شد که پرداخت این تسهیلات تا یک ماه آینده تمدید شود و بانک ها موظف به پرداخت این تسهیلات هستند.

تمدید یک ماهه پرداخت تسهیلات کرونا تا پایان آبان ماه

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، عیسی منصوری چهارشنبه شب در جلسه کارگروه تسهیل استان مازندران از تمدید یک ماهه پرداخت تسهیلات کرونا تا انتها آبان ماه سال جاری خبر داد.

وی شرح داد: مدت زمان پرداخت این تسهیلات انتها مهرماه بود که به دلیل تقاضاهای که در این ارتباط وجود دارد مقرر شد که پرداخت این تسهیلات تا یک ماه آینده تمدید شود و بانک ها موظف به پرداخت این تسهیلات هستند.

معاون وزیر کار در ادامه با اشاره به مسائل اقتصادی که در ایام کرونا برای کارگاه های تولیدی کشور به وجود آمده است، گفت: برای کارفرمایانی که نسبت به دعوت از کارگران اخراجی اقدام کنند اعتبارات مناسبی اختصاص می دهیم.

وی اضافه کرد: این طرح برای واحدهای فعال تولیدی کشور در مناطق کمتر برخوردار اختصاص پیدا می کند.

منصوری در ادامه با اعلام اینکه طرح های مدرن گلخانه ای و دامی در استان مازندران حمایت می شود، اضافه کرد: در این حوزه محدودیتی برای پرداخت تسهیلات وجود ندارد و نزدیک به 150 میلیارد ریال اعتبار برای متقاضیان در نظر گرفتیم.

وی در انتها گفت: طرح زراعت چوب در استان مازندران مورد حمایت قرار می گیرد و اعتبارات مناسبی در این حوزه به متقاضیان اختصاص پیدا می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1232

به "تمدید یک ماهه پرداخت تسهیلات کرونا تا پایان آبان ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید یک ماهه پرداخت تسهیلات کرونا تا پایان آبان ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید