کوشش می کنیم فیلم های جشنواره فجر مشهد در 3 سینما اکران گردد

به گزارش مجله نایس پاتوق، محمدرضا محمدی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: طبق برنامه ریزی اجرا شده تاکنون اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر که همزمان با تهران در مشهد انجام می گردد در 2 سینما قطعی شده است.

کوشش می کنیم فیلم های جشنواره فجر مشهد در 3 سینما اکران گردد

وی اضافه نمود: سینما هویزه که متعلق به حوزه هنری خراسان رضوی است و مجموعه سینمایی اطلس که توسط بخش خصوصی اداره می گردد فیلم های جشنواره فجر را طبق جدولی که هفته آینده اعلام می گردد برای علاقه مندان اکران خواهند کرد.

دبیر شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد تاکید نمود: به منظور اینکه تمام شهروندان بتوانند از فیلم های جشنواره استفاده نمایند کوشش می کنیم سینما سیمرغ در منطقه قاسم آیاد مشهد را نیز وارد چرخه اکران کنیم که البته این موضوع هنوز قطعی نشده است.

محمدی اعلام کرد: روز شنبه قرار است جلسه ای با مسئولان سینماهایی که قرار است فیلم های جشنواره در آنها اکران گردد برگزار و برنامه ریزی لازم برای نمایش فیلم ها به انجام رسد.

وی در خصوص دلایل انتخاب سینما اطلس برای اکران فیلم های جشنواره فجر توضیح داد: این مجموعه دارای سالن های متعددی است و تجربه برگزاری سال گذشته جشنواره را نیز در این مجموعه داریم.

دبیر شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اعلام نمود: جزئیات بیشتر از نحوه برگزاری جشنواره فیلم فجر روزهای آینده پس از قطعی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 132

به "کوشش می کنیم فیلم های جشنواره فجر مشهد در 3 سینما اکران گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش می کنیم فیلم های جشنواره فجر مشهد در 3 سینما اکران گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید