تصویب اعتبار 10 میلیارد تومانی برای تکمیل کتابخانه مرکزی خرم آباد

به گزارش مجله نایس پاتوق، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، فرشته طهماسبی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه کتابخانه مرکزی در هر شهر نماد توسعه فرهنگی در آن شهر است، گفت: افتتاح کتابخانه مرکزی استان که مدت زمان زیادی از شروع ساخت آن می گذرد، از خواسته های به حق مردم فرهنگ دوست استان به ویژه شهر خرم آباد است. به همین منظور این مهم به طور ویژه در یکی دو سال اخیر پیگیری شده است.

تصویب اعتبار 10 میلیارد تومانی برای تکمیل کتابخانه مرکزی خرم آباد

طهماسبی اضافه کرد: علی رغم اینکه اداره کل کتابخانه های عمومی استان در تمامی پروژه های ساخت کتابخانه در سطح استان تنها دستگاه بهره بردار بوده است، اما همیشه تسریع در تکمیل پروژه های کتابخانه ای را وظیفه خود دانسته و از طُرُق مختلف با جدیت موضوع را دنبال نموده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: جهت تسریع در تکمیل کتابخانه مرکزی، این پروژه فازبندی شده است؛ به صورتی که سال گذشته با مساعدت مسئولین ارشد استان اعتبار پروژه صددرصد تخصیص یافته و قرارداد ساخت دستگاه چیلر آن به عنوان یکی از قسمت های مهم و هزینه بردار، انجام و به زودی در محل نصب خواهد شد.

وی توضیح داد: در سال 99 نیز با رایزانی های لازم و با مساعت ویژه استاندار لرستان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نمایندگان مجلس جهت کتابخانه مرکزی اعتبار 10 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده و امید است با تخصیص مطلوب اعتبار پروژه در امسال، در آینده نزدیک شاهد افتتاح فاز اول این کتابخانه باشیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1091

به "تصویب اعتبار 10 میلیارد تومانی برای تکمیل کتابخانه مرکزی خرم آباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب اعتبار 10 میلیارد تومانی برای تکمیل کتابخانه مرکزی خرم آباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید