تشریح نحوه برگزاری آزمون غیرحضوری در دانشگاه آزاد اسلامی قم

به گزارش مجله نایس پاتوق، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی قم، نحوه برگزاری آزمون غیرحضوری در این واحد دانشگاهی را تشریح کرد.

تشریح نحوه برگزاری آزمون غیرحضوری در دانشگاه آزاد اسلامی قم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محسن زرگر در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در قم، گزارشی از نحوه برگزاری امتحانات انتها ترم در دانشگاه آزاد اسلامی قم ارائه و اظهار کرد: با دستور ستاد مبارزه با کرونا و تأکید استاندار قم و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، تصمیم گرفته شد آزمون های حضوری به آزمون های غیرحضوری تغییر پیدا کند و براین اساس از 31 خرداد تمامی آزمون های مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت غیرحضوری برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: سامانه برگزاری آزمون ها در پورتال دانشجویان موجود است و استادان می توانند سؤالات آزمون را به یکی از روش های تستی، تشریحی، تستی و تشریحی یا سؤالات تصادفی در پورتال خود بارگذاری نموده و دانشجویان با توجه به زمان اعلام شده در آزمون شرکت نمایند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم ایشان با تأکید بر موضوع شرکت در آزمون به صورت غیرحضوری برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد عنوان نمود: آزمون دانشجویان مقطع دکتری تخصصی به صورت استادمحور است، یعنی با ارزیابی استادان انجام می گردد و یک امتحان شفاهی نیز در سامانه واحد الکترونیک تهران انجام می گردد.

زرگر بیان نمود: نحوه آموزش برگزاری آزمون برای دانشجویان و استادان به زودی روی سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم به نشانی qom-iau.ac.ir قرار خواهد گرفت.

وی شرح داد: با توجه به تغییرات در تاریخ های امتحانات ایجاد شده دانشجویان باید از امروز به پورتال خود مراجعه و تاریخ امتحانات خود را آنالیز نمایند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم بیان کرد: همچنین استادان براساس آخرین ابلاغ نسبت به بارگذاری سؤالات امتحانات خود اقدام نمایند و امتحان دانشجویان رشته پزشکی نیز از اول مرداد شروع خواهد شد.

4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1040

به "تشریح نحوه برگزاری آزمون غیرحضوری در دانشگاه آزاد اسلامی قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح نحوه برگزاری آزمون غیرحضوری در دانشگاه آزاد اسلامی قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید