تازه ترین آمارها از کاهش قابل توجه مبتلایان به کرونا در چین

به گزارش مجله نایس پاتوق، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در چین در مقایسه با روز قبل به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.

تازه ترین آمارها از کاهش قابل توجه مبتلایان به کرونا در چین

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، چین امروز (چهارشنبه) از کاهش فرایند مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور خبر داد. با اینحال تعداد مبتلایان به این ویروس در شمال شرق این کشور و در مرز مشترک با روسیه همچنان یکی از نگرانی های اصلی مقامات پکن به شمار می رود.

چین روز سه شنبه 46 مورد ابتلا به این ویروس را تأیید کرد که در مقایسه با 89 مورد در روز قبل از آن شاهد کاهش قابل توجه بوده است.

از 46 مورد ابتلا، 36 مورد مربوط به مسافرانی بوده که از کشورهای دیگر وارد چین شده اند. این آمار در روز قبل 86 مورد گزارش شده بود.

10 مورد مربوط به افرادی است که در داخل به ویروس مبتلا شده اند. از این تعداد 8 مورد مربوط به استان هیلونگ جیانگ و دو مورد نیز در استان گوانگ دونگ به ویروس مبتلا شده اند.

در حال حاضر استان هیلونگ جیانگ در شمال شرقی چین به خط مقدم مبارزه چین با این ویروس تبدیل شده است. پکن مرز خود با روسیه را در شهر سویفنهی، شهری در استان هیلونگ جیانگ بسته است.

این اخبار درحالی مخابره می شود که کارگروه شورای دولتی چین برای پیشگیری و مهار شیوع کرونا روز سه شنبه اظهار داشت که به تازگی انجام آزمایشات بالینی با سه واکسن ویروس کرونا تصویب شده و نتایج تحقیقات بالینی داروهای ضد بیماری کرونا نیز از سوی برخی کشورها پذیرفته شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 935

به "تازه ترین آمارها از کاهش قابل توجه مبتلایان به کرونا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین آمارها از کاهش قابل توجه مبتلایان به کرونا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید