تاخیری در برگزاری جشنواره های فرهنگی نداشتیم ، فضای مجازی، بستر اصلی برنامه های فرهنگی در سال جدید خبرنگاران

به گزارش مجله نایس پاتوق، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: با وجود اینکه دانشگاه ها به دلیل شیوع کرونا تعطیل بود؛ اما تاخیری در برگزاری جشنواره های فرهنگی نداشتیم.

تاخیری در برگزاری جشنواره های فرهنگی نداشتیم ، فضای مجازی، بستر اصلی برنامه های فرهنگی در سال جدید خبرنگاران

غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد شرایط برگزاری جشنواره های فرهنگی گفت: با وجود اینکه دانشگاه ها در سال تحصیلی جاری تعطیل بود؛ اما تاخیری در برگزاری جشنواره های فرهنگی نداشتیم.

وی افزود: جشنواره های فرهنگی با فراهم شدن بسترهای لازم در فضای مجازی برگزار گردید و دانشجویان نیز با توجه به اینکه اولین بار این برنامه ها در فضای مجازی برگزار می شد، استقبال و مشارکت قابل قبولی داشتند.

معاون فرهنگی وزارت علوم در مورد تامین بودجه این جشنواره ها گفت: در سال تحصیلی جاری جشنواره های فرهنگی به دلیل مجازی بودن به بودجه کمتری احتیاج داشت که تا به امروز بودجه تامین شده و مسئله ای در برگزاری و تقدیر از برگزیدگان نداشتیم.

وی افزود: در صورت پایدار بودن شرایط کرونایی در سال جدید هم فضای مجازی بستر اصلی برنامه های فرهنگی دانشگاهها خواهد بود و در این فضا برنامه ریزی ها صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1539

به "تاخیری در برگزاری جشنواره های فرهنگی نداشتیم ، فضای مجازی، بستر اصلی برنامه های فرهنگی در سال جدید خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیری در برگزاری جشنواره های فرهنگی نداشتیم ، فضای مجازی، بستر اصلی برنامه های فرهنگی در سال جدید خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید