بیرانوند دروازه&zwnjبان تیم منتخب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا

به گزارش مجله نایس پاتوق، یک سایت تحلیل معتبر اروپایی در تیم منتخب از دیدارهای هفته ششم مرحله گروهی لیگ اروپا نام دروازه بان ایرانی تیم آنتورپ را هم قرار داده است.

بیرانوند دروازه&zwnjبان تیم منتخب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا

با ما سفر کنید و با تور لحظه آخری اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، سایت خبری - تحلیلی هواسکورد (Whoscored) در سرانجام دیدارهای هفته ششم مرحله گروهی لیگ اروپا، امروز (آدینه) تیم منتخب هفته ششم و سرانجامی مرحله گروهی لیگ اروپا را خاطرنشان کرد که علیرضا بیرانوند سنگربان ایرانی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک نیز در این تیم قرار گرفته است.

بیرانوند شب گذشته در باخت خارج از خانه 2 بر صفر تیمش مقابل تاتنهام در گروه J لیگ اروپا 8 واکنش مهم از جمله مهار زیبای ضربه ایستگاهی گرث بیل داشت تا شکست تیمش در خانه تیم ژوزه مورینیو سنگین تر نشود. به همین دلیل نام او در فهرست بهترین های هفته سرانجامی مرحله گروهی لیگ اروپا قرار گرفته است.

سایت Whoscored به بیرانوند نمره 7.9 داده و او را به دیگر دروازه بانی که پنجشنبه شب عملکرد خوبی داشتند از جمله تاتسورانو دروازه بان میلان ترجیح داده است. پیش از این هم بیشتر رسانه های ورزشی اروپا بیرانوند را به عنوان بهترین بازیکن تیم آنتورپ مقابل تاتنهام معرفی نموده بودند.

آنتورپ با وجود شکست مقابل تاتنهام به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 دی 1399 بروزرسانی: 20 دی 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1342

به "بیرانوند دروازه&zwnjبان تیم منتخب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند دروازه&zwnjبان تیم منتخب هفته پایانی مرحله گروهی لیگ اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید