بازگشت فوق العاده نادال در شب صعود سیتسیپاس به نیمه نهایی تور ATP لندن

به گزارش مجله نایس پاتوق، تنیسور اسپانیایی توانست شکست را با پیروزی مقابل دنیل مدودف عوض کند و مرد شماره شش دنیا با پیروزی برابر الکساندر زورف صعودش را به نیمه نهایی تور ATP لندن قطعی کرد.

بازگشت فوق العاده نادال در شب صعود سیتسیپاس به نیمه نهایی تور ATP لندن

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، چهارمین روز تور ATP لندن با نخستین پیروزی رافائل نادال و صعود استفانوس سیتسیپاس همراه شد. تنیسور اسپانیایی برابر دنیل مدودف نهاده شد و 2 بر یک حریف روس خود را شکست داد .

در ست نخست رقابت نزدیکی در جریان بود و دو تنیسور 6 بر 6 مساوی کردند تا گیم سیزدهم برنده را تعیین کند. مدودف توانست پیروز این گیم گردد و نتیجه را یک بر صفر کند. نادال در ست دوم جبران کرد و پیروزی 6 بر 3 را به ثبت رساند . با این حال ست سوم به نحو عجیبی به نفع مرد شماره یک دنیا خاتمه یافت. در حالی که نادال 5 بر یک عقب بود توانست بازی را به تساوی برساند و پس از این که گیم ها در 6 برابر شد در گیم خاتمهی پیروز شد تا یک بازگشت فوق العاده داشته باشد.

نادال نخستین پیروزی اش را در این رقابت ها جشن گرفت و به صعود به نیمه نهایی امیدوار شد.

پس از این دیدار سیتسیپاس و الکساندر ز ورف برابر هم نهاده شدند که تنیسور یونانی با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد. مرد شماره شش دنیا در ست نخست 6 بر 3 حریف آلمانی اش را شکست داد و با حفظ رجحان در ست دوم نتیجه 6 بر 2 را به نفع خود ثبت کرد. سیتسیپاس دومین پیروزی اش را در این رقابت ها به دست آورد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 498

به "بازگشت فوق العاده نادال در شب صعود سیتسیپاس به نیمه نهایی تور ATP لندن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت فوق العاده نادال در شب صعود سیتسیپاس به نیمه نهایی تور ATP لندن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید