ایرانسل اپراتور برتر برای حضور همه جانبه در الکامپ 2019 شد

به گزارش مجله نایس پاتوق، ایرانسل پیروز به کسب رتبه برتر برای حضور همه جانبه در نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک سال 2019 (الکامپ 25) شد.

ایرانسل اپراتور برتر برای حضور همه جانبه در الکامپ 2019 شد

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام روابط عمومی ایرانسل، تیرماه گذشته، بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ با حضور فراگیر ایرانسل برگزار شد و بنا به ارزیابی های رسمی اجرا شده، ایرانسل رتبه برتر برای حضور همه جانبه در این نمایشگاه را کسب کرد. در متن تقدیرنامه آمده، این حضور بیانگر توجه به توسعه و گسترش تحول و اقتصاد دیجیتال کشور است و موجب تسریع توسعه یافتگی در حوزه فناوری اطلاعات در ایران می شود.

تقدیرنامه و تندیس الکامپ 25 را لری انتس معاون بازاریابی ایرانسل دریافت کرد.

ایرانسل، با در اختیار داشتن بیش از 600 متر فضا در سالن اصلی الکامپ، الکامپ استارز، الکامپ ترندز، الکامپ جابز، الکامپ تاکز و فضای باز نمایشگاهی، پیروز به کسب رتبه برتر این نمایشگاه شد.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ 2019، از 27 تا 30 تیرماه سال جاری با شعار آینده بهتر و با حضور صدها شرکت کننده دولتی، غیردولتی و بین المللی و حدود 100هزار بازدیدکننده داخلی و خارجی از کل اکوسیستم فناوری اطلاعات و ارتباطات، درحالی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آغاز شده بود که مهندس محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بازدید رسمی خود از نمایشگاه را از غرفه ایرانسل در سالن 38 آغاز کرده بود.

در خلال این نمایشگاه، تفاهم نامه هایی برای تولید داخلی مودم اینترنت، تولید و تجهیز کنتورهای گاز هوشمند، همکاری با های وب، ساتا و صبا ایده با حضور دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل امضا شد. همچنین از نسخه تحت وب پیام رسان گپ نیز در ایام برگزاری این نمایشگاه در غرفه ایرانسل رونمایی شد.

در مراسم معرفی برترین های الکامپ 25، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران برای ابتکار و خلاقیت در نمایشگاه، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) برای حمایت از الکامپ و مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه برای دولت الکترونیک نیز جوایزی دریافت کردند. همچنین جوایزی در بخش های توان تک، استارز، ترندز، طراحی و ساخت غرفه، بانکداری، سخت افزار، نرم افزار، ممیزی داده و استارتاپ های برتر، به برگزیدگان اهدا شد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 343

به "ایرانسل اپراتور برتر برای حضور همه جانبه در الکامپ 2019 شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "ایرانسل اپراتور برتر برای حضور همه جانبه در الکامپ 2019 شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانسل اپراتور برتر برای حضور همه جانبه در الکامپ 2019 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید