اتحادیه اروپا 7 مقام کریمه را به بهانه ارتباط با روسیه تحریم کرد

به گزارش مجله نایس پاتوق، اتحادیه اروپا در اقدامی تازه هفت مقام کریمه را به بهانه ارتباط با دولت روسیه تحریم کرد.

اتحادیه اروپا 7 مقام کریمه را به بهانه ارتباط با روسیه تحریم کرد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور گردشگری ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اتحادیه اروپا روز سه شنبه هفت مقام تحت حمایت روسیه را به دلیل برگزاری انتخابات محلی در شبه جزیره کریمه در سال گذشته میلادی، تحریم کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز در این فهرست هفت نفری یوری گوتسانویک نخست وزیر منطقه کریمه نیز وجود دارد که پس از انتخابات سال 2019 به این سمت انتخاب شد.

اقدام روز سه شنبه اروپا تعداد افراد موجود در فهرست تحریم ها را به 177 نفر می رساند. در این فهرست 44 شرکت یا نهاد نیز وجود دارد. سرمایه ها و دارایی های افراد و شرکت های تحریم شده در اروپا مسدود شده و این افراد ممنوع از مسافرت هستند.

اتحادیه اروپا از زمان الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه در سال 2014، تحریم ها علیه روسیه را حفظ نموده است. این تحریم ها شامل فهرستی از شرکت ها و افراد مرتبط با دولت روسیه در کریمه است.

تحریم های اصلی اقتصادی اروپا علیه صنایع انرژی، اقتصادی و تسلیحاتی روسیه تا سرانجام ماه جولای (تیرماه آینده) برقرار است، در حالی که ممنوعیت از تجارت با کریمه تا سرانجام ماه ژوئن (خرداد) ادامه دارد.

این در حالی است که نتایج یک نظرسنجی تازه در فرانسه نشان می دهد بسیاری از شهروندان اروپایی تمایل به بهبود روابط دوجانبه با روسیه دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 684

به "اتحادیه اروپا 7 مقام کریمه را به بهانه ارتباط با روسیه تحریم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا 7 مقام کریمه را به بهانه ارتباط با روسیه تحریم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید