اتحادیه اروپا تحریم های جدیدی را علیه سوریه اعمال کرد

به گزارش مجله نایس پاتوق، اتحادیه اروپا روز آدینه 7 وزیر سوریه را به لیست تحریم های خود افزود.

اتحادیه اروپا تحریم های جدیدی را علیه سوریه اعمال کرد

با ما سفر کنید و با کمترین قیمت تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کمیسیون اروپا روز آدینه 7 وزیر سوری را به لیست تحریم های اتحادیه اروپا افزود.

با توجه به تحریم های امروز، تعداد شخصیت های سوری که تحت تحریم های مسافرتی و بلوکه شدن اموال خود در اتحادیه اروپا قرار دارند به 280 نفر رسید. پیشتر نیز 70 نهاد سوریه در لیست تحریم های اتحادیه اروپا قرار داشتند.

تحریم های اتحادیه اروپا علیه سوریه از سال 2011 شروع شده است. این تحریم ها شامل محدودیت یا ممنوعیت واردات نفت یا سرمایه گذاری در سوریه و بلوکه کردن اموال بانک مرکزی این کشور در اتحادیه اروپا می گردد.

کمیسیون اروپا مدعی شد که این اتحادیه همچنان به یافتن راه چاره سیاسی معتبر برای اوضاع سوریه بر اساس قطعنامه 2254 شورای امنیت سازمان ملل پایبند است.

وزارت خارجه سوریه نیز چند روز پیش اقدام شورای اروپا در تمدید تحریم ها علیه این کشور را محکوم کرد و گفت که این اقدام این اتحادیه بر پایه نفاق و تحریف اجرا شده است.

شورای اتحادیه اروپا دوشنبه گذشته نیز به بهانه توسعه و گسترش سلاح های شیمیایی در سوریه، تحریم های خود علیه بعضی از نهاد ها و شخصیت های سوری را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1268

به "اتحادیه اروپا تحریم های جدیدی را علیه سوریه اعمال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا تحریم های جدیدی را علیه سوریه اعمال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید