آمریکا تروریست های بیش تری به پایگاه خود در الشدادی سوریه منتقل کرد

به گزارش مجله نایس پاتوق، آمریکا ظرف چند روز گذشته بیش از هشتاد تروریست داعشی را از زندانی به پایگاه خود در الشدادی سوریه منتقل کرد.

آمریکا تروریست های بیش تری به پایگاه خود در الشدادی سوریه منتقل کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه الوطن سوریه اظهار داشت که نظامیان اشغالگر آمریکایی همچنان از گروه های تروریستی برای اجرای نقشه های واشنگتن در منطقه بهره برداری می نمایند.

بر اساس این گزارش، نظامیان آمریکایی روز چهارشنبه 60 تروریست داعشی که شماری از آنها از اتباع عربستان سعودی و عراق بودند، از زندان صنعتی الثانویه در ورودی شهر الحسکه به پایگاه خود در شهر الشدادی در جنوب این استان منتقل کردند.

به گفته منابع سوری، سه روز پیش نظامیان آمریکایی همین تعداد تروریست را به الشدادی منتقل نموده بودند.

آمریکا پیش از این هم با آموزش دادن به تروریست ها در پایگاه الشدادی آنها را در گروه های مسلح در سوریه از جمله گروه موسوم به جیش العشایر ملحق می کرد تا به جنگ با نیروهای دولتی سوریه فرایند.

همزمان شبکه های اطلاع رسانی محلی در سوریه اظهار داشتند که یک کاروان نظامی آمریکا با پشتیبانی بالگردهای آن، وارد مزرعه ای در نزدیکی روز فرات در شهر الطیانه در شرق دیر الزور شدند که تحت کنترل شبه نظامیان نیروهای دموکراتیک سوریه واقع شده است و در آنجا به دلایل نامعلومی اقدام به استقرار دستگاه هایی کردند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: nicepatogh.ir شناسه مطلب: 1676

به "آمریکا تروریست های بیش تری به پایگاه خود در الشدادی سوریه منتقل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا تروریست های بیش تری به پایگاه خود در الشدادی سوریه منتقل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید